بذار یه چیزایی لااقل واسه خودم بمونه.اومدی تموم احساساتمو گرفتی که چی.
من دوستت دارم.هیچ کسی جایگزینت نمیشه.وقتی نمی تونم کسی رو غیر توکنار خودم تصورم کنم خودت بگو سرم چی میاد وقتی میبینم سرت با بقیه گرمه؟ینی به حد ایستادن توی آسانسور هم نمیخوای بهم لطف کنی؟انقد سخته همکلام شدن با منی که به اندازه ی خودم دوستت دارم؟میگذره همه ی این روزای لعنتی ولی نمی دونم باید با خودم چی کار کنم وقتی دلم بهونتو می گیره.
پست سیزدهم...ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:38
اینکه بگم الان پتانسیل اینو دارم که کل آرزوهامو بریزم دور دروغ نگفتم.عصبانیت که شاخ و دم نداره.امیدوارم امحتحانمو گند نزده باشم.میشه بیای دیگه؟اون شاهزاده سوار اسب سفید رو میخوام.حس می کنم نیاز دارم که یکی باشه بتونم دوست داشته باشم.نیست.
پست سیزدهم...ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:38
ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:38
میدونی چرا دوست ندارم پدر رو ببینم؟
به دو سه تا علت
اولی اینکه هواییم می کنه. دلم نمی خواد عاشق بشم. حامد و لیلا زیادی عاشقن.
حامد مرده. این وحشتناک نیست؟
منم میخوام با عشق درگیر بشم. اگه عشق نباشه پس چی؟
پست سیزدهم...ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:38
ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:38
نمی خوام بمیرم. دیشب خواب دیدم لباس عروس تنمه. تعبیرش این بود که یه اتفاق خوب تو خانواده میاد ولی تعبیر عروسی خوب نیست. مردنه. اگه می بردنم پیش شوهرم اونوقت تعبیرش مرگ بود. میترسم. دلم نمی خوام بمیرم. خداوند نمی خوام بمیرم. حتی می ترسم بخوابم.کمکم کن خداوند
پست سیزدهم...ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:38
نمیشه اعتماد کرد به اینکه الان حال دلت خوبه. اتفاقایی میفته که میتونه حال دلتو نابود کنه. دردم گرفت. تو اون گروه لعنتی می تونست اددم کنه ولی این کارو نکرد. دارم دیوونه میشم از فکر اینکه دوستم نداره ولی به نظرم باید باهاش کنار بیام. باید قبول کنم که دوستم نداره و برای با بقیه فرقی ندارم. زهرا رو ادد کرد منو ادد نکرد. نمی تونم حسودی نکنم به زهرا. یه جای قلبم داره دیوونم میکنه.
پست سیزدهم...ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:38
ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:38
ما را در سایت پست سیزدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:38